1. HABERLER

  2. TRABZONSPOR

  3. Maçta kural hatası var mı?
Maçta kural hatası var mı?

Maçta kural hatası var mı?

MHK'dan resmi açıklama...

A+A-

 Fenerbahçe'nin attığı ikinci gol öncesinde topun kornere çıkmasına rağmen taç kararı verilmesi, "Kural hatası mı yaşandı?" sorusunu akıllara getirdi.

Trabzonsporlu Aykut ile Fernandao arasındaki mücadelede top, Aykut'un müdahalesiyle kornere gitti ancak Nani hakem kararıyla korner kullanmak yerine taç atışıyla oyuna başladı ve Fenerbahçe Fernandao ile farkı 2'ye çıkaran golü buldu.

'Maç içinde hata'

Cumhuriyet'in MHK'ye yakın kaynaklardan aldığı bilgiye göre, bu pozisyonda kural hatası yaşanmadığı ve yardımcı hakemin verdiği karardan kaynaklı bir hata olduğu öğrenildi. Cumhuriyet'in sorularını yanıtlayan MHK Başkanı Kuddusi Müftüoğlu da "Kural hatası söz konusu değil. Yaşanan maç içerisinde olan bir hata" ifadelerini kullandı.

Özellikle sosyal medyada büyük tepki çeken pozisyon sonrasında Trabzonsporlu futbolcular hakeme itiraz etmişlerdi.